Túlélősó a mindennapokban - kicsit másként...

Friss topikok

Címkék

Mennyi mindenért hálás lehetsz.....

2012.08.08. 17:22 Scmic67

Hmmm....nagyon szeretem ezt a gondolatot...

 

Életünk során annyiszor érezzük magunkat megbántva,eltiporva,megalázva...csupa-csupa negatív élmény..és...mindezek ellenére maradj talpon..és örülj,h süt a nap..csiripelnek a madarak....

 

Annyiszor hallottam ilyen,és hasonló okos tanácsokat,amiktől leginkább a falnak mentem volna...

 

Háááát......h egészen őszinte legyek...ha én mélyen vagyok, nekem süthet a nap...meg csiripelhetnek akár a sármányok is..én akkor is sajnálni akarom magamat....

 

Azt gondolom, vannak olyan pillanatok..meg sajna, órák is,amikor szükséges,h az ember alámerüljön a maga által, vagy éppen mások által kavart katyvaszban....

 

Kedvenc vesszőparipám,szállóigém,mindegy minek nevezzük,talán a vezérfonal  az életemben, h semmi nem történik véletlenül...mindennek oka van..ideje...és rendeltetése is...

 

Még az ilyen önsajnáló alámerüléseknek is...

 

Szóval...a  sármányok csiripasznak, a napocska süt...ami persze önmagában a  csoda..és valóban az....de nekem ez abban a  pillanatban éppen semmit nem jelent...

 

Az kell,h jól kiélvezhessem,h mennyire vacak nekem, h mennyire nem szeret engem senki....És közben belül a lelkem mélyén alig várom a csodát, h megtörténjen,h valami történjen,ami kibillent ebből a fásult,önsanyargató életérzésből...

 

És igen..ilyenkor szokott történni a csoda..ami még a sármányoknál,meg a napsugárnál is nagyobb csoda...ami minden esetben más...és csak nekem szól..csak nekem jelenti azt,amit kell jelentsen...

 

Egy dal...egy mosoly..egy érintés...egy elfelejtett,és épp az adott pillanatban előkerülő toll...

Ezek a csodák...

 

Emlékszem,h mennem kellett valahová kocsival...nem akartam,de nem tehettem meg,h beforduljak itthon a sarok felé..szóval..mentem..és,...semmi nem sikerült...sorban hülyeségeket csináltam...leesett..bevertem..kidőlt...elém jött..piros lett..nem volt...szóval...begyűrűztem rendesen...és...egyszercsak benyomtam a kocsiban a rádiót...és ...hihetetlen,...de csak ott ,csak nekem..Cohen...

 

És,aki ismer,tudja, mit jelent ez nekem....És emberi számítások alalpján egy kereskedelmi rádióban a lehető legritkább esetben szokott Cohen lenni...Szóval...nem tudom,hogy jöttem haza,a könnyeim patakokban folytak...és éreztem, és éltem a csodát:)

 

Egyből az összes sármány csak nekem dalolt,de fél lábon piruettezve,és trillázva,és..mintha az égen is két nap lett volna hírtelen:)

 

Azt gondolom, h a mélységek azért kellenek, h igazán tudjuk értékelni a magasságokat....,h ne veszítsük el a hitünket...

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet igazság hála scmic67 anyaakadémia túlélősó

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaakademia40felett.blog.hu/api/trackback/id/tr394702014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása